Простий обмін і повернення
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо вирішити її.
1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, ви відправляєте його назад і ми замінимо його після отримання на відповідний. Доставка в цьому випадку сплачується компанією.
2. Обов'язково перевірте товар при отриманні на цілісність одразу при отриманні на складі Нової Пошти або у кур'єра. Якщо товар пошкоджений, одразу складіть акт про те, що товар пошкоджено та зв'яжіться з нами за номером +380984656688
3. Все замовлення або його частини можуть бути прийняті для повернення або обміну впродовж 14 календарних днів після придбання виключно за відсутності відкриття пакування, та відсутності пошкодження товарного вигляду та етикеток, будь-яких ознак користування.
4. Якщо проблема виявлена пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу priorsili@gmail.com
5. Умови обміну та повернення товару:
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт:
- якщо товар не використовувався;
- збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
Усі витрати щодо повернення та обміну покладаються на покупця.
У випадку провини компанії (якщо компанія відправила товар помилково або не відправила частину замовлення), всі транспортні розходи сплачуються компанєю.
Орієнтовно протягом 5 робочих днів (але не більше 15 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти.
Після отримання вашого замовлення впродовж 5 (п'яти) робочих днів розглядається питання щодо обміну або повернення коштів.
Обмін у випадку помилково придбаного товару (замовник помилився і заказав не те): на протязі 14 календарних днів з моменту придбання ви можете повернути товар, ми отримаємо його і на протязі 1-2 робочих днів відправляємо вам заміну. Доставка в даному випадку сплачується покупцем.
ВАЖЛИВО! При купівлі компаундів (смола, силікон, пластик і тп.) обов'язкова проба на нормальне затвердіння для кожної нової купленої партії (близько 20-40 г). Навіть якщо ви використовували його раніше. Перед роботою зробіть маленьку пробу на затвердження\нормальне розділення, залишить на добу. Якщо зразок у вас не вийшов, зв'яжіться з нами.
Усі питання по обміну/поверненню (у разі, якщо зразок, наприклад, не полімеризується належним чином) приймаються виключно за відсутності в тарі не більше за цю кількість. Усі питання, пов'язані із зіпсованими формами/заливками/виробами за відсутності пробного зразка прийняті бути не можуть (якщо майстер не зробив пробу перед роботою).
Якщо ви зрозуміли, що матеріал не підійшов до вашого завдання і ви вибрали його помилково: на повернення/обмін приймаються тільки не розкриті упаковки зі збереженим товарним видом.
Будь ласка, не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, або вироби, що були у використанні. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: +380984656688, вайбер (телеграм) +380984656688