Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється по передплаті на рахунок компанії (повній або частковій у випадку післяплати)

Рахунок для сплати:

Оплата за реквізитами рахунок IBAN: UA163220010000026005300005211

Призначення платежу - номер вашого замовлення.

Час обробки замовлення: якщо замовлення не було сплачене одразу онлайн, карткою, ми одразу зв'яжемось з вами  вайбер\телеграм\пошту, зручним вам чином, та надійшлемо реквізити для оплати (або рахунок для ФОП\юрособ).

Строки відправки: при сплаті до 13-30 поточного робочого дня, відправка у той же день, при оплаті пізніше- відправка на наступний робочий день. Робочі дні: понеділок-п'ятниця. 

Доставка - сплачується при отриманні по тарифах Нової Пошти, в залежності від маси та розмірів вантажу (від 60 - 70 грн.)

Мінімальне замовлення - 150 грн.

Способи доставки по Україні:

  • Адресна доставка до дверей по Україні 
    Якщо вам зручніше доставка прямо в дім: доставка за певною адресою, ми відправимо кур'єрською доставкою Нової Пошти. Кур'єр Нової Пошти зв'яжеться з вами перед доставкою.
  • Доставка "Нова Пошта" на склад / поштомат/ доставка за адресою
  • Самовивіз в офісі за погодженням з менеджером (за адресою вул. Симиренка, 36, корп. А). Резерв сформованого замовлення на добу.

Доставка

У нас чітка і швидка логістика, ми намагаємося забезпечити вас матеріалами в строк і за хорошою ціною. Для цього у нас є певні правила, яких необхідно дотримуватися для бажаного результату.

Час відправки:

Ми приймаємо оплати для відправки (Нова Пошта) поточного дня до 13-30, в робочі дні. Якщо замовлення термінове для Вас, здійсніть оплату і підтвердіть її до цього часу. Якщо Ви вибрали товари з позначкою "під замовлення", відправка здійснюється після отримання товару на склад.

Вантажі здаються на відправку у відділення "Нова пошта" з 18-00 до 21-00. З незалежних від нас причин, вантаж з відділення може поїхати на наступний робочий день. Терміни доставки та стан переміщення вантажу ви можете простежити на сайті перевізника. Доставка по Києву також здійснюється компанією "Нова пошта" кур'єром

Розсилка декларацій здійснюється смс-повідомленням автоматично з програми з 19-00 до 21-00.

Якщо ви не отримали смс від нас увечері поточного дня до 21-00, переконливе прохання зв'язатися з менеджером на наступний робочий день самостійно! Це може означати збій при відправці Новою поштою.

 

Увага! Терміни зберігання замовлення на Новій Пошті

Замовлення зберігається на новій пошті протягом 7 днів і потім автоматично повертається назад.

Якщо ви з будь-яких причин не маєте можливості забрати замовлення, попередьте нас про це. Якщо ж замовлення не забране і ми не попереджені про цю ситуацію, сума доставки з повернення лягає на замовника.

Упаковка і страховка вантажів

Претензії відносно ушкодження при перевезенні/браку/пересорті приймаються виключно за умови наявності Акту огляду від перевізника з підписом керівника відділення і печаткою. У разі, якщо при отриманні посилки вами виявлено ушкодження або недостачу вантажу, будь-які інші дефекти, будь ласка, не покидаючи приміщення нової пошти, вимагайте у працівника скласти Акт, одну копію якого залишає у себе представник перевізника, другу отримуєте ви та відправляєте нам. Без Акту огляду претензії відносно пошкоджених вантажів прийняті бути не можуть (якщо вони не були оглянуті одразу у присутності робітника перевізника).

У такому випадку одразу зв'яжіться з нами за номером +380984656688

Усі вантажі страхуються на їх реальну вартість. Доставка вирушає в стандартній упаковці. Щоб уникнути непорозумінь, відразу при отриманні на складі або у кур'єра Нової Пошти, особливо для рідких або сипких вантажів, перевірте цілісність упаковки. Якщо порушена цілісність упаковки та тари - треба одразу написати претензію на повернення страховки на місці у відділенні "Нова пошта" та зв'язатися з нами, оскільки усі відправки застраховані на їх реальну ціну. 

Простий обмін і повернення

Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо вирішити її.

1. Якщо під час отримання посилки доставлений товар не відповідає замовленню, ви відправляєте його назад і ми замінимо його після отримання на відповідний.

2. Обов'язково перевірте товар при отриманні на цілісність одразу при отриманні на складі Нової Пошти або у кур'єра. Якщо товар пошкоджений, одразу складіть акт про те, що товар пошкоджено та зв'яжіться з нами за номером +380984656688

3. Все замовлення або його частини можуть бути прийняті для повернення або обміну впродовж 14 календарних днів після придбання виключно за відсутності відкриття пакування, та відсутності пошкодження товарного вигляду та етикеток.

Виключення: товари, виготовлені за індивідуальним замовленням (молди всіх видів, акрилові вироби тощо), на обмін та повернення не приймаються. Парфумерна продукція (аромаолії, база для дифузора, віддушки) - на обмін та повернення не приймаються. 

4.  Якщо проблема виявлена ​​пізніше, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас, надіславши лист з електронної адреси, що використовувалася для оформлення замовлення, на електронну адресу priorsili@gmail.com

5. Умови обміну та повернення товару:

Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт: 

- якщо товар не використовувався;

- збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

Усі витрати щодо повернення та обміну покладаються на покупця.

Орієнтовно протягом 5 робочих днів (але не більше 15 днів) після отримання посилки ми вивчаємо повернуті позиції, приймаємо рішення про повернення грошових коштів на вказаний рахунок. Якщо ви не використовували карту для оплати, потрібно буде уточнити номер карти для здійснення повернення коштів, ІПН і ПІБ власника карти. 
Після отримання вашого замовлення впродовж 5 (п'яти) робочих днів розглядається питання щодо обміну або повернення коштів. 

 

ВАЖЛИВО! При купівлі компаундів (смола, силікон, пластик і тп.) обов'язкова проба на нормальне затвердіння для кожної нової купленої партії (близько 20-40 г). Навіть якщо ви використовували його раніше. Перед роботою зробіть маленьку пробу на затвердження\нормальне розділення, залишить на добу. Якщо зразок у вас не вийшов, зв'яжіться з нами. 

Усі питання по обміну/поверненню (у разі, якщо зразок, наприклад, не полімеризується належним чином) приймаються виключно за відсутності в тарі не більше за цю кількість. Усі питання, пов'язані із зіпсованими формами/заливками/виробами за відсутності пробного зразка прийняті бути не можуть (якщо майстер не зробив пробу перед роботою).

Якщо ви зрозуміли, що матеріал не підійшов до вашого завдання і ви вибрали його помилково: на повернення/обмін приймаються тільки не розкриті упаковки зі збереженим товарним видом.

Будь ласка, не повертайте нам товари, придбані в іншому магазині, або вироби, що були у використанні. У всіх інших ситуаціях ми постараємося допомогти легко і швидко зробити обмін або повернення товару.

 

З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: +380984656688, вайбер (телеграм) +380984656688